onsdag 17 maj 2017

CAS Student & Grattis


17 Maj 2017


Clean and Simple 
Student & Grattis


Jag har gjort lite kort med enklare stil,
inte så mycket lull lull som jag mest gör.

Detta är en utmaning för mig att hålla korten enkla ;) 

Här är några Student och Grattis kort.




Börjar med Studenterna då det ligger i tiden ;)




Några närmare bilder.




Istället för mönsterpapper har jag torr embossat akvarellpapper
och distressat dom med Distress Ink.
Stämpelmotiven hade jag liggande uppstämplade,
bara att måla med promarkers.







Här har jag använt Mönsterpapper som blivit över. 




En svart siluett utstansad blir jätte fint och enkelt.




Klippark är också sånt som finns i samlingen ;)
Insidorna är lika enkla med en utstansad form att skriva hälsning på.


Dies som jag använt;

Rox Stamps - Grattis till student, Grattis
Memoriebox - Blomma
Cheery Lynn - Horizon Fishtail Banner


Scrappa Lugnt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar